ПОДЕЛИТЬСЯ

ВКонтакте взялася за редизайн розділу аудіозаписів, який з’явився практично з самого початку існування сервісу. Соціальна мережа надавала можливість не тільки завантажувати аудіофайли, але і ділитися улюбленою музикою з друзями. І багато в чому своєї популярності ВКонтакте зобов’язана безперешкодного пошуку рідкісних треків і створення тематичних спільнот, що об’єднують користувачів з різними музичними вподобаннями. З виходом великого апдейта змінився зовнішній вигляд мобільних додатків, однак разом з тим зникла одна з головних особливостей розділу. Тепер користувачі і спільноти ВКонтакте можуть складати плейлисти, а потім ділитися ними з друзями та передплатниками. Для пристроїв на iOS і Android з’явилася можливість відключення реклами, однак для цього необхідно оформити платну підписку вартістю 149 рублів в місяць. Крім того, з виходом оновлення з Android-версії програми зникло кешування, завдяки чому був можливий доступ до аудіо без підключення до Інтернету. З виходом апдейта музичний розділ став більш зрозумілим і організованим. Його основний виступили плейлисти з сотнями аудіофайлів, які додаються натисненням однієї кнопки. Плейлист можна прикріпити до запису на стіні або відправити повідомлення, а один трек — додати відразу в кілька плейлистів. Улюблену музику можна сортувати всередині збірки, додаючи обкладинки і опису. До речі обкладинка здатна формуватися автоматично, використовуючи дані пошукових систем і відкритих джерел. У разі, якщо плейлист припав до смаку, то на нього зможуть підписатися і стежити за подальшими оновленнями. Щоб зрозуміти, наскільки збірки власні популярні, були додані лічильники кількості підписантів і прослуховувань. Будь плейлист може потрапити в рекомендації. Крім рекомендованих треків, з’являться збірки новинок, що набирають популярність виконавці, плейлисти від музичних спільнот і друзів, а також інші рекомендації.

НЕТ КОММЕНТАРИЕВ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ